ادمارک | معرفی هدایای تبلیغاتی ارزان و اثربخش

بلاگ معرفی محصولات تبلیغاتی ارزان

ادمارک | معرفی هدایای تبلیغاتی ارزان و اثربخش

بلاگ معرفی محصولات تبلیغاتی ارزان

ادمارک | معرفی هدایای تبلیغاتی ارزان و اثربخش

یکی از موارد پر مصرف هدایای تبلیغاتی ارزان، استفاده از آنها در نمایشگاه‌ها و همایش‌ها است. با توجه به حجم حضور مخاطب در نمایشگاه‌ها ارائه هدیه تبلیغاتی ارزان بازگشت سرمایه مناسبی را برای شما به همراه خواهد داشت. ما در ادمارک سعی داریم هدایای تبلیغاتی ارزان با بهترین اثربخشی را به شما معرفی کنیم. برای سفارش این هدایای تبلیغاتی می توانید با شماره 22131285 تماس حاصل نمائید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

محصولات تبلیغاتی

محصولات تبلیغاتی و راه های استفاده از آن

هیچ جای شکی نیست که محصولات تبلیغاتی با کمترین میزان هزینه سودی درخور توجه را نصیب فعالان اقتصادی می کنند، علاوه بر این محصولات تبلیغاتی برند شما را بیشتر از آنچه که فکر کنید معرفی خواهند کرد و نظر مشتری را جلب می کنند.

بر همین اساس قبل از هر چیز باید به فکر راه حلی خلاقانه برای ارائه هدایای تبلیغاتی باشیم تا به این طریق سود بیشتری را کسب کنیم. شما خوب می دانید که کالاهای تجاری اثر مستقیمی بر سود و زیان کسب و کار شما دارد، بنابراین باید به دنبال راه حلی هوشمندانه باشید تا این سود و زیان را کنترل کنید.

در قدم اول باید مشخص کنید هدف فروش شما چیست و سپس سعی کنید به این سوالات پاسخ دهید:

  •  به چه نوع محصولات تبلیغاتی نیاز دارید؟
  • چگونه می خواهید محصولات تبلیغاتی خود را در میان مشتریان توزیع کنید؟
  • بازده دارایی شما چقدر خواهد بود؟

هر چقدر سوالات بالا را دقیق تر پاسخ دهید، کسب و کار خود را بهتر مدیریت خواهید کرد.

برای مثال، شما تصمیم می گیرید که فروش را تا ده درصد بالا ببرید و برای این منظور باید یک بودجه ی 5000 دلاری برای محصولات تبلیغاتی در نظر بگیرید. سپس باید فروش جاری خود را در نظر بگیرید، محاسبه کنید که چه میزان بازدهی خواهید داشت و چه میزان زمان صرف خواهد شد تا شما به هدف خود برسید.

این  روش بهترین راه برای داشتن یک کسب وکار موفق است.

در این مطلب ما دو روش را به شما ارائه خواهیم داد تا با استفاده از محصولات تبلیغاتی فروش خود را مدیریت کنید. شما هنر استفاده از محصولات تبلیغاتی را خواهید آموخت و یاد می گیرید چگونه مشتریان خود را مدیریت کنید.

محصولات تبلیغاتی را اختصاصی کنید

یک نکته مهم برای افزایش فروش، داشتن یک محصول خوب و یک رابطه عالی با مشتری است.  سعی کنید برای مشتریان خاص خود،  هدایای تبلیغاتی خاص و مرتبط با آنها را در نظر بگیرید. اختصاصی کردن محصولات راهی است که باعث می شود تا با مشتری خود همواره در ارتباط باشید و به مشتری خود نشان می دهید که چقدر برای آنها مهم هستید و در نتیجه مشتری احساس خاص بودن می کند.

یادتان باشد توزیع محصولات تبلیغاتی مرتبط با مشتری پایه های ارتباط شما با مشتری را بنا می کند وآنها از این توجه شما شگفت زده خواهند شد. شخصی سازی محصولات تبلیغاتی برای آن دسته از مشتریانی که می توانید طولانی مدت با آنها  کار کنید بسیار مهم و پر سود است، برای این قبیل مشتریان اختصاص دادن محصولات تبلیغاتی ارزش زیادی برای شما خواهد داشت.  این مورد بخصوص در رابطه با فروش محصولات لاکچری و معاملات بین شرکت ها بسیار با صرفه خواهد بود. شما همواره باید سعی کنید تا از زاویه دید مشتری به خود نگاه کنید، بخصوص زمانی که روابط شما با مشتری به حدی رسیده است که می تواند بر تجارت شما تاثیر قابل توجه ایی بگذارد.

در این رابطه درج یک شماره تماس بر روی محصولات تبلیغاتی بسیار مهم و ضروری است. وجود شماره تماس این اطمینان را به مشتری می دهد که می تواند در هر لحظه که لازم است با شما در تماس باشد. این شیوه استفاده از محصولات تبلیغاتی بسیار موثر خواهد بود، این روش مدیران موفق بانک ها نیز می باشد، آنها سعی می کنند روابط خوبی را با مشتریان خاص خود داشته باشند.

برای مثال شرکت  3M ، یک شرکت معتبر جهانی در تولید تجهیزات علمی و پزشکی است. این شرکت برای افزایش فروش محصولات تنفسی برشبکه توزیع خود متمرکز شد. در ابتدا محصول را با ایمیل به مشتریان خود معرفی کرد و همگام با آن در شبکه توزیع خود محصولات تبلیغاتی مرتبط با آن را در اختیار مشتری قرار دارد. این محصول تبلیغاتی یک قلک با این جمله بود: "با بینی خود نفس بکشید و پول پس انداز کنید."  و در کنار آن  شرکت از هدایایی مانند عینک آفتابی، کلاه های زینتی و جا کلیدی که شماره تماس نیز بر روی آنها درج شده بود در شبکه توزیع خود استفاده می کرد. این استراتژی بسیارموثر بود و باعث افزایش 20 درصدی فروش محصول اصلی شد.

درج شماره تماس بر روی محصولات تبلیغاتی، به شما در جلب  و حفظ مشتری کمک می کند و این امکان را فراهم می کند تا با هر بار استفاده از آن، مشتری به نوعی با شما در ارتباط باشد. همچنین با درج شماره ی تماس این امکان را دارید تا تعداد مشتریان خود را رصد کنید و می توانید از طریق آنها از کیفیت و کمیت محصول خود آگاه شوید.

درنظر گرفتن محصولات تبلیغاتی ویژه و ارجاعی

یکی دیگر از روش ها ی موثر برای بالا بردن میزان فروش این است که محصولات تبلیغاتی خود را طبقه بندی کنید. در سطوح پایین می توانید از محصولات تبلیغاتی رایگان و یا ارزان استفاده کنید و در سطوح بالاتر هدایای تبلیغاتی خلاقانه را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که محصولات تبلیغاتی ویژه ی شما باید برای مشتری جذاب باشد و باید بتوانید آنها را شگفت زده کنید. شما  قادر خواهید بود با استفاده از محصولات تبلیغاتی ویژه ی خود وسوسه ی خرید محصول  اصلی را به جان آنها بیاندازید.

برخی از تولیدات هستند که مشتری همیشه نیاز به خریدن آنها ندارد مانند داروها و یا روغن ماشین. اینها جزء آن دسته از محصولاتی هستند که شما دوست ندارید راجع به آنها بحث و گفتگویی کنید، اما اگر برای خرید آنها محصولات تبلیغاتی ویژه ایی در نظر بگیرید به طور خارق العاده ایی می توانید مشتریان خود را به خرید محصولات اصلی ترغیب کنید و آنگاه از فروش خود لذت ببرید.

بیایید تاثیر این استراتژی را در مورد محصولات دارویی شرکت بلک مور ببینیم. تصور کنید این شرکت در ازای هر خرید، در یک مقیاسی مناسب مولتی ویتامین را به عنوان محصول تبلیغاتی خود به مشتریان عرضه کند، در این صورت شما به عنوان مشتری بسیارمشتاق خواهید بود تا در کنار خریدن روغن ماهی از یک بسته مولتی ویتامین رایگان نیز بهره ببرید چرا که در حالت عادی باید هزینه بیشتری را برای داشتن آن صرف کنید، با کمی مقایسه به این نکته پی خواهید برد که داروخانه هایی که هیچ جایزه ایی برای خرید محصولات خود در نظر نمی گیرند از فروش کمتری بهره مند خواهند شد. ماجرا به همین جا ختم نمی شود و بلک مور می تواند فروش بیشتری را داشته باشد، و آن زمانی است  که به شما می گوید تا با تشویق دوست خود به خرید از ما، می توانید از محصولات تبلیغاتی ویژه  ایی نیز برخوردار شوید و به همین سادگی چرخه ی فروش و سود با کمترین هزینه گسترش  می یابد. سعی کنید محصولات تبلیغاتی ویژه ی شما تنها تاثیر سطحی بر روی مشتری نداشته باشد و بتواند در سطحی عمیق تر بر آنها تاثیر بگذارد. مثلا آنها این حس را از مولتی ویتامین رایگان بگیرند که شرکت مورد نظر نگرانی سلامتی مشتریان خود است و یا اینکه به فکر جیب آنها است و با ارایه مولتی ویتامین رایگان هر چند اندک به اقتصاد آنها کمک می کند. به این ترتیب مردم همواره در پی گرفتن آفر از شما هستند و خواهید دید که چگونه فروش شما هر روز بیشتر و بیشتر خواهد شد.

محصولات تبلیغاتی و نتیجه ی آن

از محصولات تبلیغاتی ایی استفاده کنید که بتوانید مشتریان را تشویق به خرید محصولات  خود کنید تا به این طریق تاثیر مثبتی در میزان فروش داشته باشید، سپس سعی کنید با استفاده از ترفند " یک مشتری بیار، جایزه ببر" حلقه ی مشتریان خود را داشته باشید و به این  ترفند همواره آنها در مرکز خرید خود ببینید.


منبع: goodthings

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی